Доставка товарів нашого магазина можлива лише за допомогою поштових сполучень та кур'єра.
Ми надаємо вибір способу доставки для клієнта при оформленні замовлення.
Ми пропонуємо декілька способів оплати. Можливі способи оплати зазначені нижче, для кожного способу доставки.
Також у кінці сторінки Ви знайдете важливу інформацію щодо оплати замовлень.
Спосіб доставки "Нова Пошта":
Ми маємо можливість надіслати Вам товари за допомогою компанії "Нова Пошта". Зазвичай це найшвидший спосіб доставки.
Відправки Новою Поштою відбуваються з вівторка до п'ятниці.
Терміни доставки цим способом - 1-3 дні з моменту відправки.
Моментом відправки вважається отримання посилки компанією Нова Пошта.
Порядок відправки та статус відправки:
- Перед відправкою наш менеджер у обов'язковому порядку зателефонує Вам, та перевірить ще раз адресу доставки та контактні дані отримувача.
- Товар надходить до пакувального цеху, та пакується протягом 24 годин. Зазвичай, посилки підтверджені до 16:00 вже готові до відправки у той же день (Статус замовлення: Очікує відправки).
- Посилка потрапляє до менеджера, який створює транспортну накладну, надсилає її номер клієнту та реєструє посилку у системі (Статус замовлення: У процесі доставки, Статус посилки: "Нова Пошта очікує на надходження посилки")
- Посилка надходить до Нової Пошти та відправляється до покупця.(Статус замовлення: У процесі доставки, Статус посилки: Прямує до міста...) Відстеження посилки
- Посилка отримується покупцем (Статус замовлення: Виконано, Статус посилки: Отримана)
Оплата замовлення:
Для цього способу доставки ми пропонуємо сплатити замовлення за допомогою картки, перед відправкою замовлення, таким чином Вам непотрібно буде сплачувати комісію за післяплату, але є також і інші способи:
1. Післяплата - можливість сплатити замовлення при його отриманні, Ви зможете подивитись вміст посилки та сплатити її у поштовому віділенні (Комісія: 2% від суми замовлення + 20 грн).
2. Є-Підтримка - можливість сплатити замовлення перед відправкою за допомогою державної програми "Є-Підтримка" (Комісія відсутня).
Орієнтовна вартість доставки:
від 65 грн, а при замовленні від 3000 грн доставка безкоштовна. Оплата доставки можлива лише при отриманні посилки, або за допомогою сервісу "Нова Пошта", магазин не приймає коштів за доставку!
У разі, якщо посилка не відповідає замовленню, або є пошкодженною - уважно прочитайте
інформацію щодо поверення та обміну товару
Спосіб доставки "УкрПошта":
Ми маємо можливість надіслати посилку за допомогою компанії "УкрПошта".
Терміни відправки УкрПоштою можуть досягати до 7 днів з моменту відправки.
Моментом відправки вважається отримання посилки компанією УкрПошта.
Порядок відправки та статус відправки:
- Перед відправкою наш менеджер у обов'язковому порядку зателефонує Вам, та перевірить ще раз адресу доставку та контактні дані отримувача.
- Товар надходить до пакувального цеху, та пакується протягом 24 годин. Зазвичай, посилки підтверджені до 16:00 вже готові до відправки на ранок наступного дня (Статус замовлення: Очікує відправки).
- Посилка потрапляє до менеджера, який створює транспортну накладну, надсилає ЇЇ номер клієнту та реєструє посилку у системі (Статус замовлення: "У процесі доставки", На даному етапі, УкрПошта не надає можливості відслідкувати посилку у своїй системі)
- Посилка надходить до УкрПошти та відправляється до покупця. (Статус замовлення: У процесі доставки) Відстежити посилку
- Посилка отримується покупцем (Статус замовлення: "Виконано", Статус посилки: "Видано отримувачу/Відправлене вручене").
Оплата замовлення:
1. Оплата карткою - можливість сплатити замовлення перед відправкою на рахунок підприємства (Комісія відсутня).
2. Післяплата - можливість сплатити замовлення при отриманні посилки на пошті. Огляд посилки дозволено. (Комісія: 1% від суми замовлення + 10 грн)
3. Є-Підтримка - можливість сплатити замовлення перед відправкою за допомогою державної програми "Є-Підтримка" (Комісія відсутня).
Орієнтовна вартість доставки:
від 55 грн, а при замовленні від 3000 грн доставка безкоштовна. Оплата доставки можлива лише при отриманні посилки. магазин не приймає коштів за доставку!
У разі, якщо посилка не відповідає замовленню, або є пошкодженною - уважно прочитайте
інформацію щодо повернення та обміну товару
Важлива інформація щодо оплати
Ми часто отримуємо питання типу "Як мені вам довіряти, щоб сплатити замовлення на картку?".
Ми не просимо довіряти нам з першого замовлення, але при наступних замовленнях у вас таких питань виникати не буде.
- При оплаті менеджер може надіслати Вам для оплати реквізити у вигляді:
- Номер картки - При переказі коштів Вас буде переадресовано на рахунок підприємтсва, це відбувається, тому що ми надаємо інформацію до Державної Податкової Служби та рахунок зареєстрованний державою
- QR-код - При скануванні Вас автоматично переведе до веб-сайту Монобанк, де Ви зможете провести оплату.
- Одноразове посилання - Прямий перехід до веб-сайту Монобанк, де Ви зможете провести оплату.
- Перед оплатою завжди перевірте відповідність даних, які Вам надав менеджер. Повідомлення з реквізитами також буде містити дані державної реєстрації, щонайменше прізвище отримувача, воно повинно збігатись з прізвищем, яке вказане у інформації про рахунок на який Ви переказуєте кошти.
- Переказ коштів до рахунку підприємтсва може бути затриманим на декілька днів, якщо оплата була проведена у вихідний день, тому розраховуйте це при оформленні замовлення.
- Перевірка оплат відбувається з вівторка до п'ятниці перед відправкою (Близько 15:00 - 17:00).
- Відправка сплачених замовлень відбувається на наступний день після оплати.
- Перевірити, чи надійшла Ваша оплата можна у особистому кабінеті. Після перевірки оплат нашими менеджерами, Ваше замовлення буде відображатись в особистому кабінеті, як сплачене.
При оплаті замовлення на пошті(Післяплата) - сплатити можна лише повністю замовлення, обрати товари та сплатити лише обрані неможливо! Детальніше -
тут!
Пам'ятайте! Наш магазин в ніякому разі не питатиме у Вас особистих даних, окрім тих , що Ви самостійно вказуєте при оформленні замовлення, ми не потребуємо ніяких кодів на оберті карток чи паролів із СМС!