УВАГА! Магазин не працює.

Повернення товару


Повернення та обмін товару.

Звертаємо Вашу увагу, що не усі товари нашого асортименту підлягають поверненню та обміну. Ці товари визначені Кабінетом Міністрів України у постанові "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", документ №172-94-п від 07.12.2005. Перелік таких товарів можна знайти нижче на цій сторінці.


Правила повернення та обміну товару:
  • Покупець має право на повернення або обмін товару, що підлягає обміну чи поверненню згідно чинного законодавства.
  • Покупець має право на повернення або обмін товару, якщо при отриманні посилки, товар не відповідає замовленному товару, але у покупця є можливість відмовитись від повного обсягу посилки, а не її складових*
  • Покупець має право на повернення або обмін товару, якщо товар не був у використанні, не був відкритим та була збережена оригінальна товарна упаковка.
  • Покупець має право на обмін протягом 14 днів.
  • Покупець має право повернути або обміняти товар, якщо хоча б одна з складових товару* не відповідає замовленню або була пошкоджена.
  • У попередньому випадку забороняється відкривати, використовувати інші складові товару - обмін або повернення буде неможливим.

*Складова посилки - одиниця виміру у вигляді товарної позиції, тобто, якщо Ви зробили замовлення на декілька товарів, Ви маєте можливість або отримати усі товари, або відмовитись від усіх товарів. Розділити надіслану посилку неможливо.
*Складова товару - одиниця виміру у вигляді позиції з товарного набору, наприклад ігрова настільна мапа - одна з складових, а фішки для гри - інша.



Порядок дій покупця, у разі необхідності поверення або обміну товару:
  • Перевірити замовлення та переконатись, що посилка не відповідає замовленню.
  • Зробити фото чи відео фіксацію отримання посилки, її розпаковки, пошкоджень чи невідповідності замовленню.
  • Зв'язатись з магазином будь-яким зручним способом та слідкувати інструкціям менеджера.
Якщо Ви зробили замовлення за передплатою, то огляд посилки при отриманні не буде доступним, але якщо Ви виявили невідповідність чи пошкодження - зв'яжіться з нами.

Якщо Ви зробили замовлення післяплатою, та при огляді посилки помітили невідповідність чи пошкодження посилки, Ви можете або відмовитись від посилки повністю, або сплатити посилку у повному обсязі та зв'язатись з нами для вирішення проблеми. Наші співробітники також люди і ми теж можемо помилитись, тому якщо наприклад Ви сплатили замовлення, але ми надіслали його з післяплатою - рекомендуємо сплатити замовлення ще раз та зв'язатися з нами для повернення коштів, якщо такої можливості немає, то зателефонуйте нам прямо на пошті, можливо ми зможемо оперативно вирішити цю проблему!


Будь ласка, зберігайте оригінальну упаковку зі штрих-кодом товару та документ, що підтверджує придбання товару у нашому магазині!



Перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню:
  • Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • Дитячі іграшки м'які
  • Дитячі іграшки гумові надувні
  • Товари в аерозольній упаковці
  • Друковані видання
  • Товари для немовлят
Товари з цього списку Ви не зможете повернути, якщо Вони надійшли до Вас належної якості, навіть якщо зберегли оригінальну упаковку та вони не були у використанні!


Оплата товару за обміном, оплата транспортування чи повернення коштів.
  • Покупець має право отримати різницю вартості товарів при обміні чи зробити додаткову оплату.
  • Покупець має право на безоплатне транспортування товару, якщо товар не є належної якості чи не відповідає замовленню.
  • Покупаць має право на повернення коштів за товари, що були повернуті до магазину.
При поверненні товару, ми протягом 7 днів перевіримо Вашу посилку та повідомимо про статус повернення.
При поверненні коштів, кошти можуть бути зараховані протягом 1-14 робочих банківських днів, але найчастіше протягом 1-3 робочих банківських днів.
Поверення коштів можливе лише на банківську картку покупця, комісію за переказ коштів сплачує магазин.