УВАГА! Магазин не працює, ціни на сайті є не актуальними. Приносимо вибачення за незручності.

Статуси товарів та замовлень


Що означають статуси замовлень, товарів та оплат?

Перелік статусів товарів:

  • На складі - товар знаходиться на складі та може бути відправлений до покупця найближчим часом.
  • Під замовлення - Інформація про наявність товару не підтверджена, товар може бути в наявності у виробника і може бути замовленний для покупця. Остаточне підтвердження наявності проводить менеджер та повідомляє покупцю окремо.
  • Під замовлення (За передплатою) - Інформація про наявність товару не підтверджена, товар може бути в наявності у виробника і може бути замовленний для покупця, але лише за попередньою повною оплатою замовлення. Остаточне підтвердження наявності проводить менеджер та повідомляє покупцю окремо. Замовлення оплачується після підтвердження наявності. За бажанням, покупець може сплатити замовлення у момент оформлення, у разі відсутності товару, магазин поверне кошти у термін зазначений законодавством України.
  • Очікується - Товар або у процесі виробництва, або у процесі доставки до нашого складу. Як тільки ми отримаємо товар на склад, статус товару зміниться.
  • Немає в наявності / Відсутній - Товар відсутній, як на нашому складі, так і на складі виробника. Причиною може бути зняття з виробництва або закінчення певної партії товару без інформації про наступні партії.

Статуси товару іноді можуть відрізнятись від реальної наявності або певної інформації про товар. Це обумовленно високою швидкістю обігу товару або іншими факторами.

Перелік статусів замовлень:

  • Нове замовлення - Ми отримали Ваше замовлення, його обробка почнеться у найближчий робочий час.
  • В обробці - Менеджер проводить певні заходи з обробки Вашого замовлення, на цьому етапі перевіряється наявність товару та проводиться перша комплектація.
  • Очікує оплати - Ваше замовлення вже готове та очікує на оплату. Цей статус стосується замовлень, що будуть оплачені карткою або що містять товари зі статусом "Під замовлення(За передплатою)".
  • Очікує відправки - Замовлення вже готове та очікує на пакування та відправку.
  • У процесі доставки - Замовлення вже запаковане та сформована ТТН, незабаром Ваше замовлення потрапить до поштової служби та почне відслідковуватись в системі, зазвичай, це відбувається протягом 12-24 годин, в залежності від поштового сервісу. Наш магазин передає посилки на відправку до 17:00 у будні дні, але іноді посилки не встигають поїхати з пошти, тому очікують відправки саме на складі пошти.
  • Виконано - Ви вже отримали своє замовлення.
  • Немає зв'язку з клієнтом - Наш менеджер не зміг зателефонувати до вас. Причиною може бути відсутність зв'язку з Вашого боку або відсутність відповіді на дзвінок. Наша система надішле вам СМС про те, що ми телефонували до Вас.
  • На очікуванні - Скоріш за все, у Вашому замовленні немає певного товару, але Ви дали згоду зачекати на новий поступ. Цей статус означає, що ми очікуємо товар, щоб скоплектувати Ваше замовлення та надіслати його Вам.
  • Скасоване - Нам дуже не подобається цей статус, але іноді виникають ситуації, коли ми не можемо виконати Ваше замовлення, в такому разі замовлення буде скасоване.

Ми завжди намагаємось виконати Ваше замовлення якомога швидше, але іноді деякі фактори зменшують швидкість опрацювання замовлень, про це ми повідомляємо на кожній сторінці сайту у бігаючій стрічці, що знаходиться зверху сторінки.

Перелік статусів оплат:

  • Не оплачене - Статус замовлення за замовчуванням, означає відсутність оплати за замовлення, наприклад, якщо Ви бажаєте сплатити при отриманні товару.
  • Кошти заблоковані / Платіж створено - Цей статус означає, що оплата від Вас пройшла успішно, але кошти за замовлення наш магазин не отримав. Ваші кошти заблоковані у банку і ми отримаємо їх, коли підтвердемо наявність товару та надішлемо посилку.
  • Повернення коштів - З якоїсь причини, ми скасували Ваш платіж та повернули кошти на картку, з якої була оплата. Причиною може бути відсутність товару або скасування замовлення. Ми також можемо повернути лише частину коштів, у разі якщо Ви дали згоду на відправку лише тих товарів, що є у наявності. Також ми можемо стягувати оплату за доставку Вашого замовлення у разі, якщо Ви сплатили замовлення, але не отримали його на пошті. В цій ситуації, магазин стягує суму доставки у обидві сторони, або у одну сторону, якщо доставка замовлення мала відбутись за наш рахунок. Будь ласка, не забувайте забирати свої посилки.

  • Пам'ятайте, що наш магазин НІКОЛИ не попросить Вас надати пін-код від картки або СVC-код. Усі платежі у нашому магазині здійснюєте Ви самостійно не передаючи жодних даних про карту. Менеджер надсилає Вам посилання на оплату або номер картки. За посиланням Ви потрапите на офіційну сторінку банку, що може запитати у вас дані картки.
    Наш магазин приймає платежі, що знаходяться на контролі Державної Податкової Служби, відповідно саме це, є гарантією безпеки платежів.